Endre til vintertid

Status: Pågående
31.10.2023
Dersom du bruker Timeplan i Connected så bør du bytte til vintertid nå.
Det gjør du på følgende måte:
Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger . Endre tidssone til 60min.

Feil i MyUplink - Timeplan

Status: Pågående
18.10.2023
Det er noen som opplever utfordringer med å endre forskjellige MODI for timeplan-programmet i MyUplink appen, dette fungerer i WEB versjon.


Utviklerteamet til MyUplink er på saken og jobber med å få rettet dette fortløpende.
En oppdatering vil bli sendt ut automatisk så snart det er på plass.
 

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax Connected?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

MyUplink er i normaldrift, LINK TIL MANUALER

Status: Avsluttet
31.10.2023

Ingen driftsforstyrrelser i øyeblikket.

 

Høiax CONNECTED 

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax Connected?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

 

MyUplink - ENDRE TIL SOMMERTID (SE BRUKERMANUAL HER)

Status: Avsluttet
31.10.2023
Dersom du bruker Timeplan programmet i Connected så bør du bytte til sommertid nå.
Det gjør du på følgende måte:
Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger. Endre tidssone til 120min.

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax Connected?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

Oppdatert