MyUplink er i normaldrift, LINK TIL MANUALER

Status: Pågående
26.05.2023

Ingen driftsforstyrrelser i øyeblikket.

 

Høiax CONNECTED 

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax Connected?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

 

Endre til vintertid

Status: Avsluttet
26.05.2023
Dersom du bruker Timeplan i Connected så bør du bytte til vintertid nå.
Det gjør du på følgende måte:
Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger . Endre tidssone til 60min.

Myuplink reagerer ikke etter oppdatering 24.01.23 (v1.25.1)

Status: Avsluttet
26.05.2023
Dersom myuplink ikke reagerer etter myUplink oppdateringen som ble sluppet 24.01.23 (1.25.1) så ber vi om at du foretar en omstart av telefonen din.

myUplink Serverfeil

Status: Feilen er rettet
26.05.2023

Det er en serverfeil som lager noen utfordringer i appen myUplink.

Ila søndagen begynte ting å rette seg igjen og normal funksjon ser ut til å være noenlunde gjenopprettet.

Det jobbes fortsatt med en løsning.

Feilen er ikke på berederen, og denne skal virke som normalt.

Dersom man ikke får kontakt med bereder nå:

  1. Prøv å logge ut og inn av appen først. Dersom det ikke fungerer,
  2. Sjekk at både wifi og sky ikoner lyser fast på displayet. Gjør de det så er tanken på nett, det er bare at appen sliter med å komme inn.

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

 

Feil ved oppretting av myUplink konto, LINK TIL MANUAL

Status: Feilen er rettet
26.05.2023

Det er en feil i siste versjon av MyUplink. (1.25.2)
Man får ikke opprettet konto på MyUplink-app, kastes ut når man har akseptert betingelsene og trykker neste.

I slike tilfeller så kan man opprette konto på web og så logge seg på i appen.

Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen:

Link til Høiax CONNECTED produktside.

Har du spørsmål om Høiax Connected?

Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no

Ny versjon av myUplink app

Status: Feilen er rettet
26.05.2023
V1.24.0 av myUplink innehold en bug som resulterer i at appen krasjer. V1.24.1 som fikser problemet ligger nå på Google Play og App Store.

Serverfeil myUplink

Status: Feilen er rettet
26.05.2023

Det er for tiden en serverfeil i appen myUplink. Det jobbes med å rette feilen.
Connected-berederen vil produsere varme og fungere på de siste innstillingen som er satt

Oppdatert