Endre til vintertid Status: Pågående 31.10.2023 Dersom du bruker Timeplan i Connected så bør du bytte til vintertid nå. Det gjør du på følgende måte: Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger . Endre tidssone til 60min.
Feil i MyUplink - Timeplan Status: Pågående 18.10.2023 Det er noen som opplever utfordringer med å endre forskjellige MODI for timeplan-programmet i MyUplink appen, dette fungerer i WEB versjon. Utviklerteamet til MyUplink er på saken og jobber med å få rettet dette fortløpende. En oppdatering vil bli sendt ut automatisk så snart det er på plass. Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen: Link til Høiax CONNECTED produktside. Har du spørsmål om Høiax Connected? Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no
MyUplink er i normaldrift, LINK TIL MANUALER Status: Avsluttet 31.10.2023 Ingen driftsforstyrrelser i øyeblikket. Høiax CONNECTED Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen: Link til Høiax CONNECTED produktside. Har du spørsmål om Høiax Connected? Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no
MyUplink - ENDRE TIL SOMMERTID (SE BRUKERMANUAL HER) Status: Avsluttet 31.10.2023 Dersom du bruker Timeplan programmet i Connected så bør du bytte til sommertid nå. Det gjør du på følgende måte: Tre streker - Oppsett - 1.1 Innstillinger. Endre tidssone til 120min. Her kan du lese nyttig informasjon i brukermanualen: Link til Høiax CONNECTED produktside. Har du spørsmål om Høiax Connected? Da kan du kontakte Høiax servicesenter på telefon 69 35 55 00 eller sende en mail til connected@hoiax.no